Križovatky VI.
Regulácia a sebaregulácia v prevýchove - zborník príspevkov
Popis
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie.
OBSAH
- V. Labáth: Od sebapoznania a sebaregulácie odborníka k regulácii a sebaregulácii klienta
- E. Gajdošová: Inkluzívna škola v kontexte práce školského psychológa
- P. Hroch: Jak regulovat intenzitu práce s dětmi? Zlatým řezem a cirkularitou!
- Z. Kubišová, A. Mazánová: Eegbiofeedback v sebaregulácii. Niekoľko poznatkov z praxe
- I. Lukšík, Ľ. Lukšíková: Starať sa o seba v ústavnej starostlivosti
- J. Poláchová: Spolupráca rodičov ako faktor úspešnosti štartu detí po návrate z diagnostického centra
- M. Kuruc, L. Hargašová: Reminiscencie na ústavnú a rezidenciálnu starostlivosť v Škótsku
- T. Palko: Otváranie otvorených dverí
- M. Vicáňová: Správa zo zahraničnej pracovnej cesty v Slovinsku
- Ľ. Murínová: Nielen chlebom je človek živý
- M. Dičér: Postoj delikventnej mládeže k vlastnej problémovej situácii v priebehu reedukácie
- P. Slovák: Zvládnutie záťažovej situácie versus pomáhajúca profesia
- A. Škoviera, N. Misarová Balogáčová: Prevýchova - od regulácie k sebaregulácii
- P. Hroch: Triáda triád aneb Jak se ve své pomáhající práci dobře usadit
- J. Dvořák, H. Novotná, M. Stupková: Důsledky změn legislativy na realizaci ústavní výchovy v ČR (z pohledu Diangnostického ústavu pro mládež, Praha 2, Lublaňská 33)
- I. Prokopová: Práca s deťmi umiestnenými v diagnostickom centre a s ich rodičmi
- S. Špánik: Šikanovanie ako sprievodný jav inkluzívnej edukácie žiakov s postihnutím
- A. Skalková, L. Bačová: Analýza výskytu žiakov s problémami v správaní a so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími problémami v základných školách v okrese Prešov